Pri kúpe napr. práčky či chladničky si skontrolujte, či máte vo svojom okolí aj servis. To isté samozrejme platí pri každej značke. Inak sa môže stať, že budete v prípade poruchy hľadať opravára dlhšie ako by ste chceli. Alebo budú náhradné diely na týždne vzdialené...
Svojho opravára nájdete napr. v Bratislave na www.OPRAVA.eu alebo v Nitre na www.OPRAVA.eu.
Svojho opravára nájdete napr. v Bratislave na www.OPRAVA.eu alebo v Nitre na www.OPRAVA.eu.
firma Fagor ma skutocne "uzasne podmienky" a je "prozakaznicky orientovana". vlastna skusenost - ak mate poruchu na spotrebici, ich prvorady ciel je, aby oprava nebola zarucna.... nic nie je horsie ako firma, ktorej servis su subdodavatelia...
OdpovedaťOdstrániťspotrebice su fajn, ale modlite sa, aby sa nepokazili...
absolutne suhlasim a je mi iba luto značky. Nech skrachuju...v dnešnej dobe je jedno kde kupim. Nech to je aj z HONOLULU. Keď to je FAGOR, ta sa mi o to maju postarať. A s tým prístupom FAGOR SLOVENSKO je to absolutná pravda. Kto mi vybavil reklamaciu? pani Janska zo SALVIA sro v Pezinku a to tak, že na jednotku. V kancelarii FAGOR SLOVENSKO ma poslali do riti....asi jim je dobre.
OdpovedaťOdstrániťtakže aj ja opakujem:
spotrebice su fajn, ale modlite sa, aby sa nepokazili... alebo si zožente telefon na SALVIA
Dobry den.
OdpovedaťOdstrániťByvam v Bratislave. Mala som vcera 6.1.2011 pokazenu pracku 3f-211, a bola nedela, takze zavolal som servis. Ale ani som nedufala, ze to niekto dvihne. Kupodivu, dohodla som sa s opravarom, ktory bol ochotny okolo 15 hodiny prist. vymontoval vadnu suciastku, zobral so sebou a o dve hodiny priniesol opraveny program a ovedal, ze v pondelok objedna a do tyzdna prinesie novy.
takze ja mam velmi dobry skusenost.
monika.