Hrdzavý plech na zvrchu plnených práčkach Whirlpool nie je nič nezvyčajné. Voda sa dostáva na dvierka a nekvalitný náter na plechu spôsobí, že nevydrží a začne hrdzavieť. Zvyčajne ak už je hrdza na povrchu dverí, plech už nezachránime, nový náter nepomôže a navyše to nevyzerá veľmi dobre. Jediná šanca je dať to nastriekať autolakýrnikovi, len neviem, či by sa to cenovo oplatilo. Pomôže jedine výmena plechu alebo celých dverí . Dá sa nájsť jednoduchý návod , ako plech vymeniť, už len kúpiť správny a práčka je zase ako nová. Je to vždy lacnejšie riešenie ako ísť hneď do novej, tých 55 eur zase predĺži životnosť o pár rokov. Len tak pre zaujímavosť, výrobca práčok Whirlpool používa aj v najnovších modeloch ten istý plech, ktorý rovnako ako na najstarších práčkach chytá korózia. Nový plech kúpite tu: www.teleso.sk Pri výmene samotného plechu odporúčam dať zo spodnej časti plechu silikón, ktorý zabráni, aby sa voda dostávala zo spodnej časti plechu.
firma Fagor ma skutocne "uzasne podmienky" a je "prozakaznicky orientovana". vlastna skusenost - ak mate poruchu na spotrebici, ich prvorady ciel je, aby oprava nebola zarucna.... nic nie je horsie ako firma, ktorej servis su subdodavatelia...
OdpovedaťOdstrániťspotrebice su fajn, ale modlite sa, aby sa nepokazili...
absolutne suhlasim a je mi iba luto značky. Nech skrachuju...v dnešnej dobe je jedno kde kupim. Nech to je aj z HONOLULU. Keď to je FAGOR, ta sa mi o to maju postarať. A s tým prístupom FAGOR SLOVENSKO je to absolutná pravda. Kto mi vybavil reklamaciu? pani Janska zo SALVIA sro v Pezinku a to tak, že na jednotku. V kancelarii FAGOR SLOVENSKO ma poslali do riti....asi jim je dobre.
OdpovedaťOdstrániťtakže aj ja opakujem:
spotrebice su fajn, ale modlite sa, aby sa nepokazili... alebo si zožente telefon na SALVIA
Dobry den.
OdpovedaťOdstrániťByvam v Bratislave. Mala som vcera 6.1.2011 pokazenu pracku 3f-211, a bola nedela, takze zavolal som servis. Ale ani som nedufala, ze to niekto dvihne. Kupodivu, dohodla som sa s opravarom, ktory bol ochotny okolo 15 hodiny prist. vymontoval vadnu suciastku, zobral so sebou a o dve hodiny priniesol opraveny program a ovedal, ze v pondelok objedna a do tyzdna prinesie novy.
takze ja mam velmi dobry skusenost.
monika.