Preskočiť na hlavný obsah

Ako obchodujú v istých stránkach.

Teta z istých stránok mi volala vo štvrtok poobede. Vraj servisy, ako mám ja, sú najvyhľadavánejšie v istých stránkach na internete. Väčšina ľudí hľadá servis práčok alebo servis chladničiek. K tomu ešte dodala, že či ma nezobudila. Tým si ma zrejme chcela získať. Zrejme dobre školená zamestnankyňa.
No - nezískala si ma, som opravár pračiek a mal som prácu. Týmto vlastne stratila môj záujem o ďalšie informácie. Možno by som sa dozvedel, aké majú ich stránky ceny. Pretože mi vravela, že dnes nie je zadarmo nič.
Pozrela si vlastne konkurenciu a zoznam servisov a opravárov na www.oprava.eu? Tam je aj reklama zadarmo...

Komentáre

  1. ta cena by ma zaujimala, lebo ked som zistoval ceny ja, tak to slo dost komplikovane. najprv telefonat, potom vraj musim dat vsetky udaje o firme, ico, dic, atd... a potom ma bude nasledne kontaktovat ich predajca nejaky, a ten mi povie cenu...

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Hrdzavý plech na práčke Whirlpool

Hrdzavý plech na zvrchu plnených práčkach Whirlpool nie je nič nezvyčajné. Voda sa dostáva na dvierka a nekvalitný náter na plechu spôsobí, že nevydrží a začne hrdzavieť. Zvyčajne ak už je hrdza na povrchu dverí, plech už nezachránime, nový náter nepomôže a navyše to nevyzerá veľmi dobre. Jediná šanca je dať to nastriekať autolakýrnikovi, len neviem, či by sa to cenovo oplatilo. Pomôže jedine výmena plechu alebo celých dverí . Dá sa nájsť jednoduchý návod , ako plech vymeniť, už len kúpiť správny a práčka je zase ako nová. Je to vždy lacnejšie riešenie ako ísť hneď do novej, tých 55 eur zase predĺži životnosť o pár rokov. Len tak pre zaujímavosť, výrobca práčok Whirlpool používa aj v najnovších modeloch ten istý plech, ktorý rovnako ako na najstarších práčkach chytá korózia. Nový plech kúpite tu: www.teleso.sk Pri výmene samotného plechu odporúčam dať zo spodnej časti plechu silikón, ktorý zabráni, aby sa voda dostávala zo spodnej časti plechu.

Telefónny zoznam a zlaté stránky u nás, v Nemecku, v Rakúsku, v Kanade, v USA .

Zlaté stránky pre každú opravu a servis: www.oprava.eu Telefónny zoznam Slovak Telecom: www.zoznam.sk Zlaté stránky pre firmy: www.zlatestranky.sk Teleauskunft Nemecko: www.teleauskunft.de Rakúsky telefónny zoznam: www.etb.at Telefónny zoznam USA: www.att.com Kanadský telefónny zoznam: www.canada411.ca Zlaté stránky v Rakúsku: www.gelbeseiten.at Marlenka: marlenka-marlenka-marlenka.blogspot.com/

Nefunguje rúra Amica

Nefunkčná rúra Amica dosť potrápi, pretože zväčša sa pokazí ak sa v nej niečo pečie. Ak máte technické zručnosti a určite odporúčam aj odbornosť elektro, môžete sa pustiť do opravy. Pomôže pri tom návod na výmenu prepínača či ohrievacieho telesa na stránke www.elektro-obchod.sk . Vymeniť prepínač alebo ohrievacie teleso nie je nič náročné, skúsený opravár to zvládne aj za pár minút. Tí menej skúsení sa potrápia dlhšie, ale určite výmenu náhradných dielov zvládnu. Pred odpojením káblov si nezabudnite všetky zapojenia odfotiť , budete to mať o dosť jednoduchšie a nepomýlite sa pri zapájaní. špirála rúry Amica www.teleso.sk prepínač sporáku Amica www.teleso.sk